Od grudnia powtarzają się awarie. SM „Osiedle Młodych” zapewnia, że przyczyna została usunięta.

Mieszkańcy os. Armii Krajowej 35 skarżą się na częste i długie przerwy w dostawie ciepłej wody. – Zaczęło się już przed Bożym Narodzeniem. Przerwy trwają nawet tydzień. Sytuacja powtarza się i staje się dla nas nieznośna – mówi jeden z mieszkańców osiedla, który zwrócił się do nas ze sprawą.

Mieszkańcy chcą wiedzieć skąd biorą się przerwy w dostawie. Z odpowiedzi jaką otrzymaliśmy ze Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Młodych” wynika, że winę ponoszą rozregulowane urządzenia zapewniające dostawę.

Od grudnia 2018 r. pojawiały się problemy z brakiem ciepłej wody w budynku na os. Armii Krajowej 31- 35. Wymagane były w związku z tym interwencje firmy Veolia. 20 lutego br. przedstawiciele firmy Veolia oraz Kierownictwa Osiedli Armii Krajowej, Bohaterów II Wojny Światowej i Rzeczypospolitej dokonali regulacji urządzeń odpowiedzialnych za dostawę ciepłej wody usuwając dzięki temu usterkę – zapewnia SM „Osiedle Młodych”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *