Żółta wstążka = nietykalny pies. Wystartowała kampania edukacyjna

Czerwiec miesiącem żółtej wstążki czyli nietykalnych psów, dlatego właśnie teraz wystartowała kampania edukacyjna łapki przy sobie. Zorganizowała ją marka John Dog we współpracy ze Schroniskiem Na Paluchu z Warszawy, Schroniskiem dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu, Schroniskiem w Poznaniu oraz Schroniskiem w Skałowie. Żółta wstążka ma informować, że nie należy zaczepiać psa, który ją nosi. Podobne akcje prowadzone są także lokalnie w klinikach weterynaryjnych. Lekarze weterynarii znają ideę żółtej wstążki i mówią o nich swoim opiekunom, których pies potrzebuje większej przestrzeni na spacerach. – Kolor żółty może być „noszony” przez psich seniorów, psy w trakcie rekonwalescencji, suczki w trakcie cieczki, psy w trakcie treningu, a także pieski lękliwe, mające stresujące doświadczenia. – mówi Tomasz Nowak, Klinika Weterynaryjna MyPet.

Węcej na temat akcji i potrzeb psów opowie dziś ekspert. – Tych, którzy chcą uzyskać więcej informacji na temat problemów spacerowych oraz idei Yellow Dog Project, zapraszamy na live edukacyjny z Paula Gumińską, psią trenerką i fizjoterapeutką, który odbędzie się w środę 8 czerwca na naszym profilu 

https://www.instagram.com/johndog_lifestyle/” – zachęca Renata Haraj, prezes John Dog.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *