Ratajska Telewizja Kablowa
to trzecia najchętniej oglądana telewizja lokalna w Poznaniu według badań IBRIS z kwietnia 2022
Dzięki reklamie niemożliwe staje się możliwym. Dzięki reklamie możemy dotrzeć do potencjanalnego klienta.
Najpierw powoli zaistnieć w jego świadomości, aby później go przekonać, że to właśnie nasza firma (nasz produkt) jest najlepsza.
Ratajska Telewizja Kablowa daje Ci możliwości zaistnienia na rynku poprzez:
REKLAMA PLANSZOWA
Jest to forma reklamy statycznej. Za pomocą tekstu, grafiki i podkładu muzycznego zostaje stworzona plansza reklamowa, emitowana w bloku ogłoszeń kilka razy w ciągu dnia po 30 s.
Zazwyczaj umieszczone jest na niej zdjęcie firmy oraz opis świadczonych przez nią usług, a także aktualnych promocji. Plansza tekstowa zawiera max. 20 słów.
Taka forma reklamy przeznaczona jest dla małych i średnich przedsiębiorstw.
REKLAMA PLANSZOWA
Produkcja reklamy planszowej
200 zł netto
Produkcja reklamy planszowej
z czytaniem tekstu przez lektora
400 zł netto
Emisja 1 tydzień
8 × dziennie
56 × w tygodniu
350 zł netto
Emisja dłuższa
niż 1 tydzień
ustalane indywidualnie
SPOT REKLAMOWY
Tradycyjna reklama, którą często widzimy na ekranach naszych telewizorów. Zawiera ona idealne połączenie funkcji informacyjnej z funkcją perswazyjną reklamy.
Dzięki niej rozpowszechnić możemy wizerunek firmy, a także zwiększyć sprzedaż konkretnych produktów. Prezentacja firmy koncentruje widza na obrazie, a wypowiedź lektorska przekonuje go,
że to właśnie z Państwa usług najlepiej skorzystać. Długość spotu zazwyczaj nie przekracza 30 sekund.
SPOT
REKLAMOWY
Koszt produkcji spotu
800 zł netto
Emisja 1 tydzień
8 × dziennie
56 × w tygodniu
400 zł netto
Emisja dłuższa
niż 1 tydzień
ustalane indywidualnie
SPONSORING KLASYCZNY
Jest to sponsorowanie przez firmę istniejącego już programu. Logo firmy będzie pojawiało się przed i po programie, a także w trakcie zapowiedzi.
Koszt (w tym 10 × zapowiedź) – 500 zł netto
PROGRAM SPONSOROWANY
Program sponsorowany i lokowanie produktu – to połączenie programu tematycznego z reklamą firmy typu product placement. Uwagę widza przyciąga temat programu, jednak w tym samym czasie odbiera on sugestie co do wyboru usług reklamowanej firmy (logotyp marki widoczny jest w programie). Program może być nagrany w siedzibie firmy, np. magazyn dla miłośników zwierząt w salonie fryzjerskim dla psów/program o zdrowiu i urodzie w salonie kosmetycznym.
Ta forma reklamy daje gwarancje trafienia do konkretnego odbiorcy/klienta na którym nam najbardziej zależy.
Możliwość stworzenia zupełnie nowego programu na zlecenie konkretnej firmy. Oferta przygotowywana jest indywidualnie dla każdego klienta.