Dwie firmy są chętne do przebudowy ulicy Unii Lubelskiej, którą za kilka lat pojedzie tramwaj. Poznańskie Inwestycje Miejskie jeszcze analizują ich oferty po otwarciu kopert.

Oferty zostały złożone przez dwa podmioty:

1)      Skanska S.A.

2)      Strabag Sp. z o.o.

Kiedy zostanie wyłoniona jedna z nich i jakie kryteria będą brane pod uwagę? – Oferty są weryfikowane pod kątem zgodności z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następnie podmiot, który złożył potencjalnie najkorzystniejszą ofertę zostanie wezwany do złożenia kompletu dokumentów i po ich sprawdzeniu dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty, co powinno nastąpić w połowie września. – informuje PIM.

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:

  1. a) cena (C) – waga 60 %,
  2. b) okres rękojmi (OR) – waga 24 %
  3. c) doświadczenie Kierownika budowy (DKB) – waga 8 %,
  4. d) skrócenie terminów (ST) – waga 8 %,

Zakres zadania obejmuje w szczególności:

  • Budowę brakującego odcinka ul. Unii Lubelskiej od granicy z etapem A (od Ronda Żegrze do pętli tramwajowo-autobusowej), na wysokości realizowanego obecnie budynku wielorodzinnego przy ul. Unii Lubelskiej 12, do rejonu włączenia w istniejący odcinek ul. Unii Lubelskiej na wysokości budynku wielorodzinnego przy ul. Falistej 4. Długość przebudowywanego odcinka ulicy to około 180m wraz z tymczasowym/przejściowym fragmentem od strony odcinka C o dł. około 10m, niezbędnym do etapowania poszczególnych faz realizacyjnych.
  • Budowę ścieżki rowerowej i układu ciągów pieszych po północno-zachodniej stronie przedmiotowego odcinka ulicy oraz ciągu pieszo-rowerowego po jego południowo-wschodniej stronie.
  • Budowę miejsc postojowych w pasie drogowym ul. Unii Lubelskiej.
  • Budowę / przebudowę zjazdów zapewniających dostęp do drogi z przyległego terenu.
  • Zapewnienie dostępności dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową oraz osób z dysfunkcją wzrokową.
  • Budowę odwodnienia drogi, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę istniejących sieci infrastruktury technicznej kolidujących z projektowanym układem.
  • Wycinkę zieleni kolidującej z układem drogowym i sieciami uzbrojenia terenu oraz projekt nowych nasadzeń;
  • Wyposażenie infrastruktury drogowo-torowej w elementy stałej organizacji ruchu i bezpieczeństwa (oznakowanie poziome i pionowe).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *